Verzenden en retourneren
VERZENDEN
----
Verzenden is mogelijk naar België en Nederland. U kiest zelf bij het afrekenen welke verzendmethode u wenst.
Voor België is dit mogelijk met BPOST naar een thuisadres (€6,40), met BPOST naar een afhaalpunt (€5) of met Homerr naar een afhaalpunt (€4,64).
Voor Nederland is verzenden enkel mogelijk met Homerr naar een afhaalpunt (€4,64).
RETOURNEREN
----
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 30 dagen de tijd heeft om een retourzending aan te vragen.
Retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, voorzien van kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Om een retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via info@thehorsebox.be. Houd er rekening mee dat retourzendingen naar het volgende adres moeten worden verzonden:
Biestmolenstraat 2 001, 9636 Nederzwalm, België (Oost-Vlaanderen)
Als uw retourzending wordt geaccepteerd, sturen wij u de instructies over hoe en waar u uw pakket naartoe kunt sturen. Artikelen retourneren naar ons zonder eerst een retouraanvraag aan te vragen, worden niet geaccepteerd. Houd er rekening mee dat als uw woonland niet België is, uw verzending van de producten langer kunnen duren dan verwacht.
Voor eventuele retourvragen kunt u altijd contact met ons opnemen via info@thehorsebox.be.
Schade en problemen
Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we kunnen het probleem evalueren en het rechtzetten.
Helaas kunnen wij geen retourzendingen van uitverkoopartikelen of cadeaubonnen accepteren.
Uitwisselingen
De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.
Net als hierboven moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
Terugbetalingen
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, stellen we u hiervan op de hoogte, zodat we u kunnen laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als u wordt goedgekeurd, bent u dat ook automatisch binnen 10 werkdagen terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij om de terugbetaling ook te verwerken en te boeken.
Als er meer dan 15 werkdagen zijn verstreken sinds we uw retour hebben goedgekeurd, neem dan contact met ons op via info@thehorsebox.be.